#ArtInPost2024

Biorę udział w konkursie graficznym od InPost i stworzyłam grafikę na paczkomat. Będzie mi bardzo miło, jeśli poświęcisz 2 minuty swojego cennego życia i zagłosujesz na moją pracę pod numerem 4085

Tematem edycji konkursu jest "Moja okolica". Miasto, w którym teraz mieszkam, to Rzeszów - miasto z dużą liczbą studentów i rozwiniętym sektorem lotniczym.

Moja ilustracja odzwierciedla ideę cyklu życia słonecznika, łącząc go z procesem przekazywania wiedzy. W mojej pracy nasiona słonecznika symbolizują wiedzę i informacje, którymi dzielą się z nami nasi nauczyciele. To nasiono, raz posadzone w sprzyjającym środowisku, kiełkuje, wzmacnia się i w końcu przynosi nowe plony. Podobnie my, posiadając solidną wiedzę, dzielimy się nią z innymi, utrzymując ciągły cykl nauki i rozwoju – od małego nasionka do pełnowartościowych plonów.



Z góry serdecznie dziękuję za głos! 

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Заход солнца\ Sunset

Логотип для тематического паблика в инстаграм: "ПОЗДРАВЛЕНИЯ И ПОЖЕЛАНИЯ"

Ночной Львов, волшебный Львов